Výjimečně opakujeme BLACK FRIDAY! Využij zvýhodněné ceny do dnešní půlnoci!

Nejčastější dotazy

Jak rychle mi bude zboží doručeno?

Jsme sehraný tým, takže na výrobě vašich dárků pracujeme, jak nejrychleji umíme. Všechny objednávky doručené a zaplacené do 12:00 se snažíme odeslat ještě ten den. Nijak nás nezbrzdí ani tisk motivů s údaji na přání, všechny produkty stejně vyrábíme až na základě přijetí vaší objednávky.

Mám speciální přání, jak vám ho mohu sdělit?

Pokud chcete provést nějakou úpravu motivu na přání (například přepsat text, vyměnit obrázek, atd), můžete svůj požadavek vyplnit do kolonky „Vlastní přání za 49 Kč“, kterou najdete nad tlačítkem pro vhození do košíku. K produktu vám bude automaticky přičten příplatek 49 Kč za provedené úpravy. Tento příplatek se vztahuje i na doplnění potisku na záda.

Potřebuji vyměnit velikost, jak mám postupovat?

Produkt bez potisku na přání

Nevyhovující velikost náme zašlete na adresu Avente s.r.o., Mánesova 1500, 67602 Moravské Budějovice. V ideálním případě do balíčku přiložte vyplněný formulář k výměně zboží. Ale klidně se spokojíme s tím, když nám zašlete papírek s číslem objednávky a požadovanou novou velikostí.

Produkt s potiskem na přání

V takovém případě nás prosím kontaktujte na info@motovidlo.cz nebo volejte +420 778 043 888.

Proč nemohu zaplatit za zboží na dobírku?

Na dobírku zasíláme pouze produkty, které nemají v potisku žádné údaje na přání. Pokud kupujete produkty s datem, se jménem nebo s jinými vlastními údaji, je nutné zvolit platbu předem. Můžete zaplatit buď on-line platební kartou, zrychleným bankovním převodem nebo platebním systémem PayPal. Ve všech těchto případech se nám platba u objednávky objeví okamžitě. V neposlední řadě můžete zaplatit klasickým bankovním převodem, kdy nám peníze dorazí nejčastěji do druhého dne.

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobně si můžete vaši objednávku vyzvednout v naší provozovně na adrese Avente s.r.o., Mánesova 1500, 67602 Moravské Budějovice. Pokud byste potřebovali poradit s navigací na místě, volejte +420 778 043 888.

Přišlo mi tričko a jsou na něm nějaké divné fleky, co s tím?

Jedná se o stopy po penetraci textilu a následném zalisování tisku. Penetrace je nutná pro technologii potisku, kterou používáme. V žádném případě se nejedná o vadu. Naopak, díky penetraci je potisk odolnější a má výraznější barvy. Všechny tyto fleky zmizí po prvním vyprání.

V balíčku nebyla faktura, kde ji najdu?

Klasickou papírovou fakturu do balíčku nepřikládáme. Doručíme vám ji elektronicky na vaši e-mailovou adresu. I takto doručená elektronická faktura je plnohodnotný daňový doklad, takže ji můžete bez problémů použít ve vašem účetnictví.

Posíláte zboží i na Slovensko

Ano, pro doručení na Slovensko využíváme Zásilkovnu. Přejděte z vašeho košíku na stránku Doprava a platba, kde po zvolení Zásilkovny budete mít možnost vyhledat i slovenské pobočky.